» »

ZZP Personeel in Rotterdam en omstreken

personeel ZZP

Goed personeel is moeilijk te vinden, daarom verhuren wij ons als ZZP’er!

Wij weten als geen ander hoe moeilijk het is goede krachten te vinden  binnen een bedrijf.

Stel u voor: U heeft een openstaande vacature maar de sollicitatieprocedure is in volle gang…… of u zit midden in een vakantie periode en kan nergens een geschikte kandidaat vinden?…. Of u heeft voor 1 dag personeel nodig omdat u bijvoorbeeld een viering heeft binnen uw bedrijf…Of  u heeft thuis een verjaardag maar omdat u geen zin heeft om heel de avond iedereen te ontvangen of voor drinken te zorgen, heeft u iemand nodig die deze taken voor u op zich neemt. Het kan natuurlijk allemaal.

Golden Compass Events has the solution!!  Wij hebben ZZP’ers die zich inzetten voor deze functies.

Proffesionals die voor zich zelf werken en u de uitkomst bieden voor de uren waarvoor u keihard iemand nodig heeft en dit niet intern kunt oplossen of gewoon als extra handen. Alle ZZP’ers zijn immers gekwalificeerd en beschikken over ervaring in de desbetreffende functie.  Doordat er geen grote instantie achter zit kunnen wij ons aanbieden voor normale prijzen!

ZZP’ers voor functies in Rotterdam en omstreken:

Wij beschrikken over ZZP’ers in de volgende functies:

* Planner:

Dat wij kunnen plannen lijkt wat ons betreft vanzelfsprekend. Wij zijn dagelijks bezig met het plannen van evenementen en personeel. Onze planningsmedewerkers zijn zeer representatief, beschikken over de juiste bejegening binnen diverse bedrijven, zijn echt team-tijgers, maar functioneren zelfstandig ook op en top!

De planners beschikken over zeer veel kennis van Computer Programma’s werken, met Google en office is vanzelfsprekend. De planners beschikken over een oplossingsgerichte werkhouding, zijn zeker creatief en uiteraard stressbestendig. 

Zijn dit de kwaliteiten die u zoekt? neem dan contact op met info@goldencompassevents.nl

* Receptioniste/ Front office medewerk(st)er

Een receptioniste is het visite kaartje van uw bedrijf! Wij snappen dat volledig, daarom staan bij al onze ZZP receptionistes service en gastvrijheid boven aan de lijst. Vriendelijkheid en professioneel volgend daar onder, iedereen verdiend immers een vriendelijk en gemeende ‘Goedemorgen’. Daarnaast zijn onze receptionistes; representatief, stressbestendig en oplossingsgericht. Kortom, waardige duizendpoten! Al onze receptionistes beschikken over kennis van BHV, brandmeldcentrales en alarmcentrales. De computervaardigheden liggen hoog. Zo kunnen zij allen werken met Google, Office en diverse andere programma’s; licht administratief werk verrichten is zo geen probleem.

Interesse in één van onze multifunctionele receptionistes? Of toch nog vragen? Mail ze dan naar info@goldencompassevents.nl.ZZP Receptie

* Telefoniste

Zodra de telefoon wordt opgenomen hoort u een vriendelijke toon en een lach door de hoorn, gevolgd door een warm welkom van het moment van de dag; goedemiddag!

De telefoniste is vaak het eerste contact wat uw klanten heeft met uw bedrijf, u verwacht dan ook dat uw klanten een goede indruk krijgen van uw bedrijf, wij zullen al uw klanten professioneel en vakkundig te wordt staan. Voor dat de telefoniste binnen uw bedrijf de tijdelijke functie zal komen vervullen zal zij zich daarom eerst verdiepen in de nodige bedrijfsinformatie, dit is van belang omdat wij graag weten waar we het over hebben.

Onze telefonistes beschikken over een prima voortkomen, zijn echte team-players en hebben zeer veel verantwoordelijkheidsgevoel . Daarnaast beschikken zij allen over kennis van procedures zoals BHV, brandmeldcentrales en alarmsystemen (indien van toepassing).

Ook een telefoniste nodig in omgeving Rotterdam of omstreken? Wij zijn te bereiken via: info@goldencompassevents.nl

 * Gastvrouw

Arrivé! Depart! Een warm welkom en een spetterend einde, een avond om nooit meer te vergeten!!!

Iedereen weet het, een begin, DE kennismaking met uw bedrijf of event. Dit is (bijna) het belangrijkste moment van de gehele ervaring van uw gasten, met uw bedrijf. Dit ene moment kan de avond van uw gasten maken of breken. Maar ook het einde is zeker, misschien nog wel belangrijker. Hoe verlaten uw gasten uw bedrijf of event?

Wij spreken uit veel ervaring. Ieder persoon is anders, iedereen wenst op een andere manier aangesproken te worden. Sommige willen veel aandacht, een leuk praatje, terwijl andere al volstaan bij een vriendelijk woord.

Onze gastvrouwen beschikken over ontzettend veel mensenkennis, en de juiste vorm van bejegening. Diverse talen spreken zij. Kennis en ervaring binnen de doelgroepen maken hun multifunctioneel. En wat is een gastvrouw zonder op en top uiterlijke verzorging, representatief dat zijn zij zeker!

Wat u wilt uitstralen vind u bij ons. Immers beschikken zij over horeca achtergrond, hard werken vinden zij totaal niet erg. Toch een extra handje in de bediening nodig! Off course, no problem!

Wilt u meer informatie? of gelijk een gastvrouw boeken? Contact ons via info@goldencompassevents.nl

* Medewerker bediening (allroud horeca + sociale hygiene)

Een vol restaurant, een druk bezette brasserie, een feest waar u eten en drinken serveert. Maar helaas belt net een van uw medewerkers op dat hij/zij afwezig zal zijn op de avond, geen probleem. Wij kunnen u uit de brand komen helpen!

Heeft u een probleem met medewerkers invullen in de vakantie periode ook daarmee kunnen wij u helpen.

Onze bedieningsmedewerkers zijn flexibel inzetbaar, kunnen food runnen en drank runnen, zelfs beiden  tegelijkertijd. Wij hebben verstand van veel kassasystemen, reserveringssystemen en handterminals.

Ook bezitten onze bedienings medewerkers over sociale hygiene, hebben verstand van BHV en kunnen een verklaring van goed gedrag weerleggen indien nodig.

Verder beschikken wij over kennis van diverse wijnen, gasten en de etiketten.

Heeft u een medewerker bediening nodig? neem snel contact op via info@goldencompassevents.nl

* Event/ Party manager

Ieder schip heeft een kapitein nodig, zo één die door alle drukte en tegenslagen de juiste koers kan vasthouden tot een succes vol eind. Wilt u een succesvol eind, stap dan op de boot met een event/ partymanager van Golden Compass Events!

Het gebeurt wel eens, u heeft een partij georganiseerd. U heeft allerlei losse onderdelen gepland en georganiseerd maar u kan de touwtjes niet aan elkaar vastknopen tot één geheel. Golden Compass Events bied u de ZZP’ers die op dat moment DE uitkomst bieden. Wij hebben namelijk leren knopen, nee onzin, wij beschikken over ervaring, kennis en kunde om uw partij tot een onvergetelijk begrip te maken! Al onze ZZp’ers zijn gediplomeerd evenementen organisatoren en hebben de praktijk ervaring om alle tegenslagen om te buigen in iets positiefs, oplossingsgericht werken staat hierbij vooraan zonder dat uw gasten hier iets van merken.

De Event managers hebben inzicht, controle, zijn stressbestendig en zeer creatief.

Last minute personeel nodig voor uw eigen evenementen bureau? Ook daar kunnen wij goed binnen anticiperen. We  staan hier even professioneel voor op de werkvloer als voor ons eigen bedrijf. Het enige wat wij nodig hebben is een draaiboek.

Kapitein nodig voor uw Evenementen Schip? Vragen? U kunt contact opnemen via info@goldencompassevents.nl

ZZP

* Cateringsmedewerker

Een goede cateringsmedewerker vind je niet zomaar. Deze medewerkers moeten beschikken over vele diverse vaardigheden.

Van buffetjuffrouw tot kelner, van barvrouw tot serveerster: ons personeel beschikt het allemaal

Onze medewerkers zijn vakkundig op de hoogte van de actuele trends. Daarnaast beschikken wij over zeer veel productkennis en mochten wij niet zo veel kennis hebben van uw producten, zijn wij leergierig genoeg om alle ins en outs te willen leren.

De ZZP medewerkers zijn zeer representatief en kunnen goed werken in teamverband wat voor een catering essentieel is. Split- vision staat in ons woordenboek, alle details worden opgemerkt en het overzicht wordt bewaakt, zo kunnen wij gelijk in actie komen mocht er iemand een leeg glas hebben.

Heeft u een cateringsmedewerker nodig? Dan bent u bij ons zeker aan het juiste adres. Meerinformatie?  info@goldencompassevents.nl

DSC03862

* Instellings kok

Verzorgings, verpleeg , palliatief, dementie of revalidatie, allerlei verschillende zorgdoelgroepen maar 1 ding hebben zij gemeen: goed en op maat eten is van levensbelang.

Van levensbelang dat zeggen wij, natuurlijk is het zo dat geen enkel mens kan leven zonder voeding maar de meeste onder ons kijken niet zo nauw naar een maaltijd. Voor deze mensen is het zeer belangrijk. Wij snappen dat en zullen er alles aan doen om deze clienten voeding op maat te serveren.

Op dit moment vallen wij vaak in voor koks binnen de grote Zorgleverancies, op de verschillende locaties waar wij ons al aan verhuren denken wij graag mee met de mensen. Zo is het namelijk bij de palliatieve zorg van belang dat clienten kunnen doorgeven wat zij lekker vinden of in ieder geval kunnen proeven. Door de vele medicijnen proeven deze clienten vaak niets of zeer beperkt wat de eetlust dan ook natuurlijk niet stimuleert, wij proberen hier dan een oplossing voor te zoeken dat deze clienten ook lekker eten.

Revalidatie is daarin tegen weer totaal het tegen over gestelden, vaak mankeert er aan de smaak van deze doelgroep niets, maar toch is gezond eten zeer belangrijk. Voor deze doelgroep is aansterken heel belangrijk, om zo snel mogelijk weer naar huis te kunnen.

Multiculturele verzorgingstehuizen; waar vroeger alleen de Hollandse pot op het menu staan variëren we nu ontzettend. Ook hier heeft Golden Compass Events ervaring mee. Wij houden zeker rekening met geloofsovertuigingen of persoonlijke overtuigingen zoals bijvoorbeeld vegetarisch.

Onze koks komen graag in uw bedrijf: Wij hebben ervaring met verschillende aanlevermethodes. De ene locatie kookt vers,  de andere half vers en half convenience en de andere totaal convenience. Dit is voor ons geen probleem, ook hebben wij ervaring voor kleine groepen of een heel huis.

Meer informatie? info@goldencompassevents.nl

ZZP Instellingskok

* Barmannen en Barvrouwen

Barmannen en barvrouwen, een goed feest valt of staat met het personeel. Eigenlijk is dat overal wel zo. Maar lange wachtrijen voor drinken zijn een groot irritatie punt bij bezoekers.

Ons barpersoneel werkt efficiënt en doeltreffend, dit als voordeel dat wij snelheid kunnen maken achter de bar. Ook bejegening naar de klanten toe is een belangrijk punt van een goede barman/ vrouw! ook niet geheel onbelangrijk is dat wij in het bezit zijn van de sociale hygiëne.

Heeft u een feest en bent u opzoek naar vakkundig personeel voor één of meerdere avonden. Wij staan voor u klaar. Mail naar  info@goldencompassevents.nl

ZZP Barvrouw

* Promotors

Feest, Event, beurs? iets waar voor u een promotor nodig heeft. Deze doelgroep is ontzettend breed. Wij beschikken over representatieve medewerkers die graag promoten. Omdat deze doelgroepen zo breed zijn vragen wij u, uw specifieke wensen te mailen naar:  info@goldencompassevents.nl wij nemen dan graag ons medewerkers archief samen met uw door voor een geschikte kandidaat.

* Medewerker Spoelkeuken

Waar wordt gegeten en gedronken moet ook worden opgeruimd. Zit u een avond zonder medewerker spoelkeuken?

Voor ons is dit geen probleem. Uw service staat aan het einde van de avond weer blinkend schoon op de aangewezen plaats.

Nu een spoelkeuken medewerker nodig? Mail naar  info@goldencompassevents.nl of bel 0623419429.

Waar kunt u ons vinden?

Golden Compass Events is gevestigd in de mooie stad Schiedam. Wij bieden onze services aan in Rotterdam en omstreken. Zit u iets verder? Ook dit geen probleem!

Heeft u interesse? Of wilt u meer informatie? U kunt ons bereiken via mail: info@goldencompassevents.nl, telefonisch door te bellen met 0623419429 of via social media: GoldenCompassEvents

Mocht u wel interesse hebben maar ziet u de juiste functie er niet tussen staan….U altijd even contact met ons opnemen. Door ons brede netwerk kunnen wij u misschien helpen aan de juiste ZZP’er.